- 27:e December

Söndagen började segt men nu har jag spenderat sju hela timmar på varagåden och våra fina pensionärer. Brandlarmet gick och som alltid blir jag lika skakig, man vet aldrig om det är falskt eller om det verkligen brinner men idag hade vi turen att det var falskt larm. Tacka gud för det!



Imorgon tänkte jag som alla andra trägas med alla hyenor på väla, får se om jag hittar något skapligt att ha på mig ..



Nu ska jag krypa ner i min säng.
Klockan ringer 06.00 imorgon (GÄSP)



Jag ljuger om jag säger att jag inte saknar dig!








Ni är en del, en del av mig
och jag är en del en del av er!
<3


Mina tass-avtryck
Postat av: Josefine

<3<3

2010-01-03 @ 18:21:13

Lämna ett tass-avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Din bloggadress:

Tass-avtryck:

Trackback
RSS 2.0