- 30:e december!

Nu är det inte många timmar kvar på detta året. Jag måste få säga att det har varit ett bra år, med andra ord ett riktigt bra år!

Imorgon när alla andra är ute på galej och har galet skoj sitter jag hemma med Andre och äter en god middag, det kan nog bli trevligt det med ;). Varför är mitt schema alltid lagt så att jag jobbar dagar som dessa? det som är positivt och det jag tänker på under sådana dagar är fanimej pengarna som rullar in!

Gick igenom mina sms som jag aldrig lyckas radera direkt, hittade då ett roligt sms från stefan.

- Hallå din rabies drottning (hehe) hoppas allt är bra. Puss
Jag har trevliga vänner kan jag konstantera ;)



Snart dyker Linda upp med godis och vi kryper ner i soffan med wallander på storbilds tv ;)


Jag önskar er ett gott slut och ett gott nytt år :)

Kisses.

Mina tass-avtryck

Lämna ett tass-avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Din bloggadress:

Tass-avtryck:

Trackback
RSS 2.0