- Anna Ankas jul

Ni som missade Anna Ankas jul har verkligen gått miste om något sjukt roligt! Hon är den mest ologiska människan på denna jord, men hon är sjukt rolig!
Enligt henne ska man äta brosk för att förbli cancerfri
Man ska även träna minst 3 timmar om dagen för att se bra ut
Till sist men inte minst är det ett MÅSTE att vara blond! Är du inte det, bli det nu! Brunetter är sooo 2008 ;)


Linda, var är min vitlök?!

Dags att ta tag i alla hennes "to do - grejer" innan man är helt ute :O


Dags att skicka in jobbansökan till Anka för att bli hennes assistent!
Jag menar, man ställer ju upp för en bjuffsing i alla lägen ;)













du är för svag för mig. Let it go

Mina tass-avtryck

Lämna ett tass-avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Din bloggadress:

Tass-avtryck:

Trackback
RSS 2.0