- Hej mitt vinterland!

Fyfan vad jag älskar snön. JAG blir lycklig!

Nu har jag precis kommit hem från varagården och mina fina pensionärer :)
Jelena ska vara duktig och laga mat idag, jag har inte lagat mat under dessa dagar jag vart ensam utan Linda har varit här och gjort den ;) ..



Bengt, jag hoppas du snart blir bra! usch varför ska allt hemskt hända dem finaste människorna?! livet är orättvist..


Känns konstigt att vara utan sin störiga lillasyster så länge som jag kommer vara två hela veckor, skönt men konstigt! Hon är en fin liten varelse men gör saker som hon inte ska, hon har gjort en viss malmöbo riktigt lack och bara det är ju illa ;) .. MEN att jag älkar henne tvivlar jag aldrig på :)


Nej nu skrivr jag bara en massa skit, har inget att komma med!

ÅTERKOMMER!

Kisses.

 

 

 



Jag och Linda saknar våra vänner i Grekland :)


Mina tass-avtryck

Lämna ett tass-avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Din bloggadress:

Tass-avtryck:

Trackback
RSS 2.0