- Imorgon smäller det!

Aomen!

Det blev en myskväll igår, Jag och Linda gjorde mat och sedan kollade vi på två av dom tre wallander filmerna vi missat. Nu ikväll blir det den sista :)

Syrran och hennes familj var här på besök och stannade över natten, alltid lika trevligt :)

Precis innan dem ska åka kommer min blonda sida fram.

- Christian, kan du kolla i frysen om vi har fläskfile?

Christian : Vet du inte hur en fläskfile ser ut?

- Jodå jag vill bara ha lite hjälp haha, är det en fläskfile?

Christian: Jelena, det är fan en KORV!




Jag kanske ska blondera håret igen? haha!



Närmst hjärtat <3

                                                   



Nu väntar pensionärerna på mig, jag är inte alls sugen på att jobba idag!
Men det ger mig pengar och även ger det mig resan i sommar!






Kisses.

Mina tass-avtryck

Lämna ett tass-avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Din bloggadress:

Tass-avtryck:

Trackback
RSS 2.0