- Sent i December och luften är kall ..

Med nudlar i tallriken sitter jag nu här och ska försöka komma på något att skriva.

Det slutar med att jag är tom på ord och vet inte vad jag ska skriva. Dagar som denna är skit, jag orkar inte med fler av dessa tråkiga och helt meningslösa dagar!

Snart jul, första julen utan paranteserna som firar jul i Tyskland med "styvfarmor". Julafton ska jag spendera hos min älskade syster. :) Sedan blir det jobb, jobb och åter jobb!



Nu blir mina nudlar kalla.
Jag återkommer efter jobb!


/ En fundersam Jelena

 

 

                                                              Finns inget finare!


Mina tass-avtryck

Lämna ett tass-avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Din bloggadress:

Tass-avtryck:

Trackback
RSS 2.0