- Trötter!

Varför ska man behöva vakna tidigt när man är ledig? Ja, tidigt för mig är kanske inte tidigt för er andra men för mig är nio på morgonen väldigt tidigt hehe.

Idag var planen att jag skulle ta med Ebba och hennes kompis på bio men eftersom att det var fullt på den filmen dem ville se blir det inte av. Snart kommer Carina och hämtar upp mig vi ska åka till toys R us staas det så? haha.

Ikväll ska jag och Linda ha wallander kväll, vi har missar dom tre senaste så vi måste ta igen oss ;) ..



Snart Nyår och Jelena jobbar nyårsdagen så för henne blir det inget galej USCH för detta!
tre rätters med Jossi och sedan lockar nog sängen rätt tidigt den dagen :)




Någon merän jag och Linda som är intresserade av femkamp i helgen?  Hör av er :)



Nu måste jag rusa..
ÅTERKOMMER!


Kisses




Mina tass-avtryck

Lämna ett tass-avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Din bloggadress:

Tass-avtryck:

Trackback
RSS 2.0