- En molnig onsdag!

Okej en dag utan sol hur ska vi klara av detta? ;)

Var hos Linda och såg HIF krossa MFF igår, vilken känsla. HELSINGBORG!

Vid fyra ska jag kolla på ena lägenheten jag blivit erbjuden visning av, nu hoppas jag att jag får en av dom iaf.
Det jobbiga är att jag aldrig kollat på en lägenhet till mig själv innan och att jag får ha med mig Linda som är lika förvirrad som mig eller? ingen annan hemma som kan följa med mig, men vi lär fixa detta!


Att jag har världens finaste mor är det ingen snack om, hon har testat sina röstresurser några dagar i rad nu men idag har hon inte gjort det, märks att såren i öronen börjar läka ;) puss på dig!


Nu ska jag göra något nyttigt.

KRAMIS!




Mina tass-avtryck
Postat av: Josefine

HÅLLER TUMMARNA FÖR DIG HJÄRTAT <3

2010-04-21 @ 18:49:47
URL: http://joseeefiine.blogspot.com
Postat av: Yasse

Haha, din mamma e så coool. :P

2010-06-03 @ 13:11:21
URL: http://fenixliv.blogg.se/

Lämna ett tass-avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Din bloggadress:

Tass-avtryck:

Trackback
RSS 2.0