- Sömnlös natt!

Magen har lekt jävel inatt FAN inte okej alls!
Nu mår jag bättre och kan återgå till jobb imorgon.

Gårdagen spenderades på Nova Lund och hemmets lugna vrå. Min mor vet vad hon ska göra för att skämma ut mig, vilket inte alls är okej haha.

Imorgon ska "gamlingarna" visa vad de går för ;) ska ut och äta med mina fina kollegor och det blir väl en och annan cider där med? haha.

Lördagen kommer vi spendera i Hjärup heter det så? vi då menar jag Linda, Jag & Jossi är bjödna på grillfest hos "malmöiterna" kan nog bli skoj eller? - Jelena, kan du dansa salsa? Nej! - Lugnt vi lär dig.  UPS!



Nu över till något helt annat
FRUKOST!!!



Mina tass-avtryck

Lämna ett tass-avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Din bloggadress:

Tass-avtryck:

Trackback
RSS 2.0