Men vad hände?

Redan i 22 års åldern känner jag mig som en 90 åring, fan inte okej haha!

Helgen har vart hur bra som helst. Fredagen spenderades på harrys i helsingborg med god mat och fina kollegor.
Sen fortsatte helgen med en lördag i malmö till en början med en sjukt dålig "fest" eller om man ens kan kalla det fest? Med lite panik och tjat på Linda drog vi oss in till Harrys i hopp om att komma in med våra 22 härliga år, klart vi kom in ;). En kväll som inte började som vi hoppats på slutade ännu bättre.

Tack Linda för en sjukt konstig kväll! <3

Nu ska jag allt försöka bli lite pigg, inte okej att vakna klockan tre på eftermiddagen :S



Mina tass-avtryck
Postat av: linda

I love you my best friend! Tack själv! ;)

2010-04-12 @ 11:02:27
URL: http://leindou.blogg.se/

Lämna ett tass-avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Din bloggadress:

Tass-avtryck:

Trackback
RSS 2.0