- Finaste <3

Att kräka är inte mys eller?
Nu mår hon bättre och är tillbaka på jobb på fredag!


Min helg som var har vart den bästa på väldigt länge. Jag har fina vänner som får mig att må bra skulle aldrig vela byta ut er!

En fredag som spenderades i malmö med Jossi & Linda och en bit av Niko var mys. Träffade även ett gäng trevliga grabbs som vi snart ska träffa igen.

Lördagen spenderade då en sleten Jelena i kristianstad där vi firade min lilla solstråles 3:e år.

Söndagen spenderade jag med Jossi i ett kallt malmö.

Nu är det snart helg igen men denna helgen kommer spenderas på jobb med mina fina kollegor & Pensionärer :)






Linda
du är en del, en del  av mig
och jag är en del, en del av dig!
av hela mitt hjärta, jag älskar dig
!







Mina tass-avtryck

Lämna ett tass-avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Din bloggadress:

Tass-avtryck:

Trackback
RSS 2.0