- Fredag!

Ännu en helg är här. Jag är hemma från jobb och känner mig väldigt sleten men så är det när man vart hemma fem dagar ;)

Det blir en lugn helg då jag jobbar mornar hela helgen SUCK!
Imorgon ska Jelena sitta barnvakt åt fem små fina ungar, hur ska jag klara mig? ;) haha Linda dyker upp efter hon slutat jobb occh hjälper mig :D Haha!

Jag är redan nervös inför onsdagen då jag ska på arbetsintervju och eftersom att jag aldrig har turen med mig kan jag väl gissa att någon annan får tjänsten eller? Håll tummarna!


Längtar redan till nästa helg så låt nu denna helg och veckan därpå gå undan!



Ha en fortsatt bra dag!
Kraaaum.

                                               En vän är den som vet allt om dig men ändå finns kvar.


Mina tass-avtryck

Lämna ett tass-avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Din bloggadress:

Tass-avtryck:

Trackback
RSS 2.0