- Ge mig sommar ..

.. och Grekland NU!

Jag älskar snön, MEN det är alldeles för kallt nu. USCH och fy!!!

Helgen har vart bra! jobb och besök i köpenhamn. Såg syrran dricka ordentligt med alkohol för första gången haha! ;).

Imorgon efter jobb ska jag och Linda dra ner till bjuvsbostäder där vi ska lämna in papper och sedan ska hon nog försöka hjälpa oss att hitta en lägenhet. Vi vill flytta nu! okej en till två månader kan vi nog vänta men då ska det också vara säkert på att vi får en lägenhet. Vi till och med sträcker oss så långt att vi är villiga att flytta till Billesholm haha.

På lördag ska jag och mina älskade systrar kolla på disney on ice, tror jag och Areti (den äldsta) är dem som mest ser fram emot det haha! Casandra nämner det inte så mkt ;)



Ibland saknar jag gamla tider, tider tillsammans med personer som man idag inte har samma kontakt med som då, Tråkigt med andra ord!


Nu vill Casandra sjunga singstar, och Ja jag ställer uppdå jag vet att jag alltid vinner över henne ;)


Ha en fortsatt trevlig söndag!

KissKiss


Mina tass-avtryck

Lämna ett tass-avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Din bloggadress:

Tass-avtryck:

Trackback
RSS 2.0