- Glader!

Jag tror att det är första dagen på väldigt länge jag vaknar upp och är glad. Idag ska nog bli en bra dag hoppas jag på!

Linda & extra mor kommer snart och hämtar upp mig, vi ska till familia och hämtar williams tårtor OCH jag känner  för ett par nya skor IGEN! haha.

Ikväll blir det nog utgång, jag har inte vart ute på åratal och känner att det är dax. Kom på att jag ljög, det vara inte åratal sen vi var ute men jag känner att jag behöver det ;).

Imorgon ska min "blivande" man döpas, älsklings William. Det lär ju bara vara 20 år mellan oss, det är väl inget ;) haha!
Jelena är som sagt ute i sista stund och vet inte vad hon ska ha på sig, blir det kjol eller vad blir det? jag blir galen!


Nu ropar duschen och sedan beger jag mig!

Kisses.



Vänner kommer och går men bara riktiga består.
Linda, du är en del av mig!

<3


Mina tass-avtryck

Lämna ett tass-avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Din bloggadress:

Tass-avtryck:

Trackback
RSS 2.0