- Idag är ingen bra dag!

Samtalet som jag trodde skulle vara positivt var tyvärr inte det! jag och Linda får helt enkelt vänta med att flytta, så jävla surt .. Alla skaffar olika grupper på facebook jag borde skaffa en med namnet " vi som ogillar bjuvsbostäder".

Hela dagen har jag, Linda, Emmy och Monne gått runder på city gross inte trodde jag att det kan ta så långt tid att handla haha. Vi lär vänja oss ;).

Nu är min kära vän och tränar sedan beger jag mig till henne och äter tacos.
Jag har bestämt att godis inte ska slinka ner i min mage på väldigt länge. Jag menar asså ... haha


Det är lite mildare ute nu, inte alls lika kallt som för någon dag sen med andra ord väldigt skönt :D



Jag önskar er en fortsatt fin tisdags kväll!

Kraaaaum!

 


Mina tass-avtryck

Lämna ett tass-avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Din bloggadress:

Tass-avtryck:

Trackback
RSS 2.0