- Klumpigt Jelena!

Ja, jag håller med..

Igårkväll när jag skulle hem från Linda frågar hon mig om jag nu har min mobil och nycklar med mig, ja svarade jag då. Kommer hem och upptäcker då att min mobil inte alls var med mig, ringer tillbaka till Linda lite panikslagen och frågar om min mobil är där svaret var givetvis nej! Jag går samma runda tillbaka till Linda och har då med mammas mobil så jag kunde ringa min mobil och då hör jag min stackars mobil i snön haha! KLANTIGT JELENA!

Imorse när jag skulle gå till jobb upptäckte jag att mina nycklar inte var i jackan, shit tänkte jag inte mina arbtes nyckar (panikslagen) går till jobbet och tänker inte mer på det förrens jag kom hem. Kollar igenom alla mina jackor i hopp om att jag ska hitta nycklarna MEN icke! efter jobbet drog jag till Linda och passade på att kolla på vägen om jag tappade mina nycklar samtidigt som mobilen dagen innan, men icke hittade jag några nycklar Linda kommer ner och sparkar lite i snön och vad hittar hon? JO mina NYCKLAR :D. Nu vardagen lyckad!


Imorgon hoppas jag på ett positivt samtal. Linda och jag väntar med spänning!


Innan mina ögon faller ihop önskar jag er en trevlig kväll eller kanske natt ;)

KissKiss


Mina tass-avtryck

Lämna ett tass-avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Din bloggadress:

Tass-avtryck:

Trackback
RSS 2.0