- Längtan ..

.. Gör mig knäpp!
Jag vill befinna mig där nu, på en solig strand i Grekland. Nu är vi förhoppningsvis snart där, nedräkningen har börjat och om tio dagar är det dax.


Det är helt okej att solen skiner nu dessa dagarna vi är hemma men sen får det ju inte vara fint ;) kanske dum tid att åka på?. skulle inte förvåna mig att vädret är finare här under de två veckorna vi är borta. Jag & Linda har aldrig turen med oss ;) haha



Nu ska jag bege mig till mina fina pensionärer.
Ha en fin kväll!





Finns ingen som dig!


Mina tass-avtryck
Postat av: linda

vad menar du med "förhoppningsvis?!" :O KLART VI KOMMER DIT!! :D Fan, baby jag längtar!! PUSSSPUSSS LOVE DIG<3

2010-06-04 @ 13:19:41
URL: http://leindou.blogg.se/

Lämna ett tass-avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Din bloggadress:

Tass-avtryck:

Trackback
RSS 2.0