Regn & rusk ..

En dag som denna ska man passa på att packa. Det ska både packas inför flytten och resan .. Åh vad jag längtar till Grekland. Att flytta kommer nog att kännas både bra & mindre bra, ska jag kunna sova ensam? ska jag klara av att vara ensam? detta återstår att se ;)

Min helg har varit lite över det vanliga. En fredag som spenderades i B-holm & helsingborg/utposten, en lördag som spenderades i helsingborg hampan/utposten/ stinsen en mkt trevlig kväll med fint sällskap (MYCKET) och en söndag som spenderades i B-holm med god mat & ännu finare sällskap :)
Med andra ord en helt fantastisk helg!

Nu är det bara sex dagar tills vi befinner oss i ett förhoppningsvis varmt Grekland.

Nu över till packningen.
Kramis!


Avslutar med något som gjorde mig otroligt rörd igår.

" Att leva sitt liv utan sin bästa vän är som att heja på mff- helt meningslöst!
Därför väljer jag att leva med min vän, och heja på hif istället!
Jag älskar dig över allt annat gumman. Tack för att du finns i mitt liv.

-
Och jag kan bara instämma <3




Mina tass-avtryck
Postat av: linda

menar vartenda ord! du är underbar!<3

2010-06-07 @ 19:10:00
URL: http://leindou.blogg.se/

Lämna ett tass-avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Din bloggadress:

Tass-avtryck:

Trackback
RSS 2.0