- Ännu en vecka!

ännu en vecka har gått helt otroligt. Veckan har spenderats på jobb och hos Carina.

Helgen har vart lyckad, jag menar det är ju inte alltid man får sova på soffan eller hur var det nu Linda? ;)

Idag bokade vi även resan till vårt älskade Grekland, jag kan inte säga merän att jag längtar.
Att få spendera två veckor i ett vart Grekland med sin bästa vän är inte alls illa!

Så Grekland, Mano, Alekos & the rest of the gang vi kommer snart ;) 13-27:e Juni befinner vi oss där!



Ha en fortsatt mysig söndag!
Kramis.



Mina tass-avtryck
Postat av: Linda

Soffan var helt ok, men grekland kommer bli sjukt mkt bättre! :D Fuck this shit! Greece, here we come :D <3

2010-03-29 @ 16:33:33
URL: http://leindou.blogg.se/

Lämna ett tass-avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Din bloggadress:

Tass-avtryck:

Trackback
RSS 2.0