- Mumms.

Ja vad mer kan man säga ..
Jag har haft två bra dagar i malmö och även träffat far min en stund :)
Var och såg "remember me" på bio igår och det är verkligen en Jelena film, gott!

Mötte upp Linda i helsingborg och åkte hem med henne, fick även lite mat i magen av Lindas mamma och min extra mor ;). Vad skulle jag gjort utan er? ni är så fina! Me love <3

Nu är klockan snart 00.00 som vanligt är jag knappt trött, illa!
Men jag ska göra ett försök och hoppa i bingen då jag inte fått min riktiga skönhetssömn inatt ;)


Det är inte ofta man hittar en vän av det motsatta könet som man trivs så bra med. Jag har kul tillsammans med dig och du får mig jämt att le, fyfan vad det behövs! Tack N :)


Ha en fortsatt bra kväll/natt!
Kraaaaum.






En lycklig Jelena som längtar till Greece!


Mina tass-avtryck

Lämna ett tass-avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Din bloggadress:

Tass-avtryck:

Trackback
RSS 2.0