- Dum spiro,spero .

Så länge jag andas, hoppas jag!

Jag ljuger om jag säger att jag precis vaknat, slog rekord vaknade för en timme sen ;)
Jag fattar inte hur man kan bli så lat? vart ledig i 4 dagar innan dess var jag sjuk och nu känner jag att jag MÅSTE börja jobba igen. Back to work imorgon!

Min älskade Linda åker till norrköping ikväll och blir borta hela helgen, kommer jag sakna henne? nu över till något annat ;) haha.

Vad som händer ikväll är ännu inte bestämt antingen åker jag till kristianstad och busar med Ellinor eller så blir det mys med Janni. Svårt det där!


Nu står dusch på schemat.

Kramis




 En vän är den som vet allt om dig men ändå finns kvar..


Mina tass-avtryck

Lämna ett tass-avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Din bloggadress:

Tass-avtryck:

Trackback
RSS 2.0