- Grattis finis!

Vart tog alla åren vägen? lillsyrran blir redan 11 år, helt sjukt!

Helgen har vart hur bra som helst fastän att man har jobbat. Vi hann med en mini utgång i lördes då Jelena lyckades skalla ett glas hur lyckas man? ;) haha.

Ikväll blir det jobb till 22 så idag händer inte alls för mkt. Jag längtar redan till nästa helg, så låt det nu gå fort ;)

Enligt Matthias blir det fest här den 1 juli då han äntligen blir av med mig, jag FLYTTAR!


Nu ska jag mig färdig till jobb.
Ha en fin kväll!
Kramis




SNART Linda!


Mina tass-avtryck
Postat av: Carina

Då väntar vi på inflyttningsfest sen då =).

Grattis och lycka till med ditt boende, snäckan

2010-05-04 @ 13:09:52
Postat av: linda

kommer bli så sjukt nice!

2010-05-04 @ 17:15:00
URL: http://leindou.blogg.se/
Postat av: Jelena

Tack Carina :)

2010-05-04 @ 22:29:58

Lämna ett tass-avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Din bloggadress:

Tass-avtryck:

Trackback
RSS 2.0